Arrangementer

Arrangementskalender

(Ændringer kan forekomme)

Der tages i alle henseender forbehold for Covid 19 restriktioner, så arrangementerne kan ænders eller aflyses med kort varsel.



Klubaften 

mandag 

d.2. november


Billede & tekst ©by mojjom

Klubaften mandag d. 2. november.



Vi mødes kl. 19:00 i Harlev, adressen er

Lilleringvej 36, ved Alu-Danica.


Temaet for klubaftenen er ”GNISTEN” og ja der tænkes naturligvis på tændrøret…..

Der vil være kaffe og småkager, ja da også en øl eller vand, hvis det heller fortrækkes til de fremmødte.


Hvis du ved at du agter at dukke op så giv os et praj, så ved vi hvor mange stole vi skal finde frem.


AFLYST

Tilmelding skal forgå på

mail, sms eller gammeldags telefonopkald, kontaktoplysningerne finder du HER


Hjuleafslutning 2020 

mandag 

d.7. december


Billede & tekst ©by mojjom


HJULEAFSLUTNING



Den evige og tilbagevendende HJULEAFSLUTNING,

løber i år af stablen, (mandag den syvende december tyve tyve),

så sæt allerede et STORT X i kalenderen nu.


Det forgår i selskabslokalet i Andelsforeningen Æblehavens fælleshus (linket HER).


Vi starter kl. 18:00 med spisning, derefter vil der være en form for pakkespil/lotteri hvor klubben sørge for pakkerne, så INGEN medbragte pakker i år.


Hvis deltagelse ønskes, vil være nødvendigt med tilmelding, som udgangspunkt 2 deltager pr. medlemskab. 


Bemærk venligst at arrangement justeres/tilpasses de til en hver tids retningslinjer fra sundhedsmyndighederne.


AFLYST

Tilmelding skal forgå på

mail, sms eller gammeldags telefonopkald, kontaktoplysningerne finder du HER


Museumsbesøg

i februar måned 2021  



Billede & tekst ©by mojjom










Info kommer senere.


Generalforsamling

2021

Mandag d.1. marts



Billede & tekst ©by mojjom

GENERALFORSAMLINGEN 2021


Mandag d. 1. marts 2021 afholdes den ordinære generalforsamling i VESPA KLUB AARHUS.

Det forgår i år på Hasselager kro (link HER), vi starter med spisning kl. 18:00, så kom i god tid.


Menuen står på Danmarks Nationalret, stegt flæsk med persillesovs og det er ikke muligt at bestille andet desværre, men der vil være kaffe senere, så må man ”nøjes” med det, hvis menuen ikke lige passer.


Selve generalforsamlingen starter kl. 19:00, så ønsker du ikke at spise med så er det på det tidspunkt du skal komme på. Kom gerne lidt før, så du kan nå at puste ud og finde en siddeplads.


Husk nu at dit kontingent skal være indbetalt inden afholdelse af generalforsamling, senest ved ankomst til denne. Er kontingentet os ikke i hænde inden afholdelse eller betalt ved ankomsten, er du ikke længere at betragte som medlem af klubben, så hvis du vil meldes ind igen er det på ”normale” vilkår.

Der skal nok komme påmindelse ud om kontingentindbetaling i god tid før generalforsamlingen.


Der er ”tvunget” tilmelding til generalforsamlingen uanset om du spiser med eller ej, dette for at kroen ved hvor mange vi bliver, også til ”kaffebordet”.


Dagsordnen er jf. klubbens nuværende vedtægter:


1.Valg af ordstyrer og om nødvendigt stemmeudvalg

2.Forpersonens beretning

3.Kassereren forelægger det reviderede regnskab for det forløbne år

4.Valg til bestyrelse

5.Behandling af indkomne forslag

6.Kommende arrangementer

7.Fastsættelse af det kommende års kontingent

8.Eventuelt



Indkommende forslag (gerne i skrevet form), skal være klubbens bestyrelse i hænde senest 6 dage inden afholdelsen af generalforsamlingen.


Tilmeldingen skal først ske senere på året, men reservere allerede datoen nu.



Retur til forsiden, klik HER

©by mojjom